LN+

Nahoru

Všeobecné podmínky pro věrnostní program předplatitelů deníku Lidové noviny

LN+ je věrnostní program určený předplatitelům deníku Lidové noviny vydávaného společností MAFRA, a. s. (dále také jen „věrnostní program").

Věrnostní program je určen stálým předplatitelům deníku Lidové noviny s cílem ocenit jejich věrnost deníku formou výhod a zajímavých akčních nabídek. Na základě níže uvedených podmínek má každý člen věrnostního programu možnost čerpat nabízené slevy a benefity a získávat informace o novinkách a akcích.

I. Členství ve věrnostním programu

Členství v programu LN+ vzniká automaticky, je podmíněno aktivní objednávkou deníku Lidové noviny v rozsahu minimálně pondělí – pátek (případně pondělí – sobota), a to i v případě, kdy je odběr tvořen jednotlivými dny, tedy rozšířením objednávky jednotlivých dnů do požadovaného rozsahu a úhradou všech aktuálních i minulých předepsaných plateb za předplatné. Nevztahuje se na zkušební bezplatné doručování, krátkodobé předplatné s délkou trvání do 3 měsíců a na objednávky s termínovaným ukončením odběru do 3 měsíců od založení objednávky.

Členství ve věrnostním programu je bezplatné. Členem LN+ se může stát pouze fyzická osoba s trvalým nebo přechodným pobytem na území České republiky, která splňuje podmínky členství a dovršila věk 18 let. Členem věrnostního programu je plátce předplatného, využití benefitů třetími osobami je upraveno v „Aktuální nabídce benefitů“ – viz Příloha č.1 těchto Všeobecných podmínek. Věrnostní program není určen pro fyzické osoby–podnikatele a právnické osoby.

Souhlas s podmínkami a pravidly věrnostního programu se vyjadřuje objednáním libovolného produktu z nabídky benefitů věrnostního programu.

II. Zánik členství ve věrnostním programu

Členství ve věrnostním programu zaniká v těchto případech:

  • ukončení předplatného či zúžení odběru do rozsahu, který neodpovídá podmínkám věrnostního programu (viz. čl. I)
  • předplatitel je v prodlení více než 30 dní s úhradou svých splatných dluhů z předepsané platby za předplatné
  • předplatitel zneužil mechanismus a výhody věrnostního programu

O ukončení členství ve věrnostním programu bude předplatitel informován emailem, SMS nebo jiným vhodným způsobem, a to pouze v případě, že má aktivován některý z benefitů.

Člen věrnostního programu, jehož členství zaniklo, ztrácí nárok na všechny výhody plynoucí z členství.

Členství lze obnovit založením nové objednávky předplatného v předepsaném rozsahu, případně úhradou dlužné částky.

III. Čerpání služeb a výhod věrnostního programu

Čerpání služeb a výhod se řídí podmínkami uvedenými u každé konkrétní nabídky individuálně – viz Příloha č.1 „Aktuální nabídka benefitů“.

Zájem o každý konkrétní benefit musí aktivně prokázat člen věrnostního programu jeho objednáním, a to buď telefonicky přes zákaznickou linku (tel. 225 555 533) nebo pomocí kontaktního formuláře na stránce Podpora. Nárok na benefit získá předplatitel po verifikaci potřebných údajů. Žádný benefit není předplatiteli aktivován automaticky (bez předchozí objednávky) pouze na základě členství ve věrnostním programu.

Získané benefity jsou nepřevoditelné, nelze je dědit ani jakkoliv s nimi nakládat. Procentuální slevu či bonus nelze vyplatit v hotovosti.

Nárok na objednání kteréhokoli z benefitů vzniká pouze členům věrnostního programu, kteří mají aktivní objednávku předplatného dle specifikace v čl. I, u které není nastaveno ukončení odběru předplatného ve lhůtě 45 dnů a méně od objednání benefitu; to neplatí v případě, že je na takovou objednávku navázána další objednávka v rozsahu odběru předplatného dle čl. I.

Nárok na objednání benefitu nemá člen věrnostního programu, který je v prodlení s platbou zaslaného předpisu předplatného.

IV. Ochrana osobních údajů

Zákazník – člen věrnostního programu objednávkou libovolného benefitu z nabídky věrnostního programu poskytuje svůj souhlas s tím, aby společnost MAFRA, a. s., zpracovala jím poskytnuté údaje ve svém informačním systému za účelem poskytnutí příslušné výhody věrnostního programu a k marketingovým účelům. Zákazník – člen věrnostního programu zároveň poskytuje výslovný souhlas s předáním těchto údajů osobě, která je poskytovatelem příslušného benefitu, a to za účelem jeho aktivace. Souhlas je poskytován,ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, a to na dobu do odvolání. Tento souhlas může být kdykoliv bezplatně odvolán na adrese sídla MAFRA, a.s. pomocí kontaktního formuláře na stránce Podpora. Zákazník – člen věrnostního programu, který své údaje poskytl, má právo přístupu k těmto osobním údajům, má právo se při porušení uvedeného zákona obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s žádostí o zajištění nápravy, jakož i další práva stanovená v § 11 a § 21 uvedeného zákona.

V případě, že dojde ke změně registrovaných osobních údajů, je nutno provést co nejdříve jejich aktualizaci. Aktualizaci lze provést telefonicky či písemně na kterýkoliv kontakt uvedený v čl. V.

V. Všeobecná ustanovení

Členství ve věrnostním programu a všechna práva s tím spojená jsou nepřevoditelná a nepřecházejí na dědice.

Společnost MAFRA, a. s., si vyhrazuje právo v případě nutnosti měnit a upravovat Všeobecné podmínky a pravidla věrnostního programu. Věrnostní program LN + připravila společnost MAFRA, a. s., s dlouhodobým záměrem. Vyhrazuje si však právo program kdykoliv změnit, omezit či ukončit. Informace o ukončení programu bude zveřejněna na www.lidovenoviny.cz/plus.

Aktuální nabídka benefitů věrnostních programů je vždy uvedena na www.lidovenoviny.cz/plus. Informace k nabídce poskytuje také Oddělení péče o zákazníky, tel. 225 555 533, v pracovní dny 7.30 – 16.00, v sobotu 8.00 – 12.00. Své dotazy týkající se věrnostního programu můžete odeslat pomocí kontaktního formuláře na stránce Podpora.

Tyto Všeobecné podmínky vydala společnost MAFRA, a. s., Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5 jako závazný předpis pro provozování věrnostního programu LN+.

Všeobecné podmínky nabývají platnosti dne 1. 10. 2014

Příloha č.1 – Aktuální nabídka benefitů

1. MOBIL.CZ – 30 % kreditu navíc při každém dobití

Na 1 evidenční číslo předplatitele (člena věrnostního programu) může být tento benefit aktivován pouze jednou, tedy k 1 telefonnímu číslu operátora MOBIL.CZ. Benefit může být aktivován pouze na aktivní telefonní číslo předplacené karty MOBIL.CZ. O nároku na kredit navíc bude předplatitel informován SMS zprávou doručenou na uvedené aktivní číslo MOBIL.CZ. SMS bude zákazníkovi doručena nejpozději do 7 pracovních dnů ode dne objednání benefitu. 30 % kreditu navíc je poskytováno ve formě bonusového kreditu a bude zákazníkovi připsáno při každém dobití bez ohledu na jeho četnost a výši. Bonusový kredit se čerpá přednostně a je platný po dobu 30 dnů od data jeho připsání; jeho nevyčerpaná část po této lhůtě propadá. Kredit navíc nelze použít na úhradu premium SMS, mobilní platby a audiotextové služby. Nabídka platí do 30. 6. 2016.

Kompletní podmínky čerpání kreditu dle tohoto bonusu se řídí Obchodními podmínkami nabídky 30 % kreditu navíc uvedenými na www.mobil.cz

Poskytování benefitu bude ukončeno v případě že:

  • zákazník přestane být členem věrnostního programu
  • tel. číslo bude deaktivováno/zrušeno
  • tel. číslo bude přeneseno k jinému operátorovi či na tomto telefonním čísle budou poskytovány služby pod jinou obchodní značkou než MOBIL.CZ

2. Digitální noviny zdarma

Člen věrnostního programu má nárok na digitální verzi předplaceného tištěného titulu Lidové noviny zdarma. Má-li člen věrnostního programu aktivní odběr Lidových novin, má nárok na digitální verzi Lidových novin (nelze využít kombinace titulů).

3. Klubová karta MAFRA UAMK zdarma

Na 1 evidenční číslo předplatitele bude vystavena 1 klubová karta MAFRA UAMK. Karta je evidována na jméno majitele a je nepřenosná. Karta slouží k čerpání spojových, dispečerských, technických a slevových služeb pro majitele motocyklu či osobního vozidla určeného k běžnému provozu s celkovou hmotností do 3 500 kg (počet sedadel maximálně 9, max. délka vozidla 8 m, výška 3,2 m, šířka 2,5 m); podrobné podmínky jsou uvedené v informačním letáku ke klubové kartě MAFRA UAMK. Karta bude zaslána poštou na adresu majitele, a to do 2 týdnů od jejího objednání. V případě zániku členství ve věrnostním programu bude karta bezodkladně deaktivována.

Rozsah služeb poskytovaných držiteli asistenční karty ÚAMK:

Závazný rozsah služeb pro Českou republiku
A: Silniční služba - na místě Nepojízdného vozidla bude poskytnuta základní pomoc v případě, že lze závadu odstranit a vozidlo zpojízdnit: - na místě uskutečnitelné opravy V ceně služby je příjezd, odjezd a práce mechanika. Podmínkou je, že je možný a právně přístupný přístup k vozidlu. ZDARMA
B: Dovoz PHM – cenu PHM hradí klient ZDARMA
C: Startování nepojízdného vozu – pomocí startovacích kabelů ZDARMA
D: Výměna/oprava pneumatiky ZDARMA
E: Odtahová služba – převoz nepojízdného vozidla do nejbližšího značkového nebo kvalitního servisu, případně na místo bezpečného uložení. Podmínkou je, že je možný a právně přípustný přístup k vozidlu. ZDARMA
F: Poskytování dopravních a mototuristických informací – na telefonickou žádost Řádného držitele asistenční karty poskytne informační centrála ÚAMK na lince Mafra assistance potřebné dopravní a mototuristické informace před cestou i během ní, z ČR i ze zahraničí (z území Evropy). ZDARMA
H: Slevový program ÚAMK Recommended a Show your Card ZDARMA

Tyto všeobecné podmínky platí od 1. 1. 2017. Všeobecné obchodní podmínky platné do 31. 12. 2016 ke stažení ZDE.

Chcete se stát členem programu? Nebo si nevíte rady?

Zavolejte nám

Domluvte se hned s našimi pracovníky!

225 555 533

Provozní doba
Po - Pá 7:30 - 16:00
So 8:00 - 12:00

Zavoláme vám my


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.